[Pardus-kullanicilari] F klavye konsol i�kencesi

mengucek mengucek at gmail.com
4 Eki 2006 Çar 18:02:41 EEST

04 Eki 2006 Çar 14:56 tarihinde, Ömer F. USTA şunları yazmıştı:
> sudo loadkeys trf
> veya root haklarıyla deneyebilir misin
merhaba..
ilginize teşekkür ederim..
pardus menguceko # loadkeys trf
demiştik..
biraz önce konsol ekranına geçtiğimde.. durumun düzeldiğini fark ettim.. :)
"x-w" zaten sorunluydu.. sadece "ğ-ı-ş" karakterlerini basmıyor..
denediğim komutun anlamını-işlevini bilmiyorum :)
öğrenmek-anlamak için soruyorum: sorunu verdiğimiz komut mu düzeltti ?
yoksa.. güncellemenin kerameti mi ?
hoşça kalın..