[Pardus-kullanicilari] "1.1 alfa3" açılışta OoO başlıyor..

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
3 Eki 2006 Sal 19:36:10 EEST

2 Ekim 2006 Pazartesi 15:00 tarihinde, mengucek şunları yazmıştı:
| merhaba..
| dünden beri "Pardus 1.1a3"ü açtığımda.. Openoffice kelime işlemci
| açılıyor.. kapatırken OoO'nun açık-çalışır olmadığını biliyorum..-görünürde
| tabii- :) bu durumu başka yaşayan var mı acaba..
| hoşça kalın..

/home/kullanıcı_adı/.kde3.5/share/config/ dizininde  ksmserverrc isimli
dosyada hangi programların açık olduğu yazıyor. bu dosyadan Open Office'i sil
Ayrıca
/home/kullanıcı_adı/.kde3.5/Autostart dizininde de Open Officenin kısayolunun
olmadığından emin ol
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com