[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
3 Eki 2006 Sal 21:57:15 EEST

Merhaba
Ama, ama... garip bir durum meydana gelmedi mi?
Şu an güncellemelerle alfa3 hale gelmiş diğer disk bölümlerine ulaşamayan ve
cups u çalışmayan bir sisteme sahibim
bu sorunlar hata olarak bildirildi ve sanırım hala çözülmedi, yoksa ben mi
kaçırdım?
Yani bahsedilen linkten alfa3 ü indirenler bu hataları kucaklarında mı
bulacaklar?
Hataları zaten var olan bir sürümü yayınlamanın mantığı diğer bölümlerin
test edilmesi midir?
Şu an alfa3 olanların elindeki hatalar yeni yayınlanan alfa3 de yok mu?
İlk seçeneğin mantığını merak ettim doğrusu,
ikinci seçenekse ne gerek var?
üçüncü seçenekle ilgili olarak şunu söyleyebilirim: elinde alfa3 olanlar
bişey yapmasın demek pek doğru değil gibi
nedersiniz?
Kolay gelsin......

--
Cumhuriyet Ãœniversitesi