[Pardus-kullanicilari] "1.1 alfa3" konsol ekranında "f klavye" eziyeti.. :)

mengucek mengucek at gmail.com
3 Eki 2006 Sal 14:52:18 EEST

03 Eki 2006 Sal 04:19 tarihinde, leopartux şunları yazmıştı:
> Hem masaüstünde hem de (Ctrl + Alt + .... ile
> girilen) siyah konsol ekranında f klavye kullanıyorum. Ama dediğin gibi
> bazı harfler yerinde değil. mesela x, w gibi.

merhaba..
"f klavye" kullanan birine rastlamak "şans" olmaya başladı.. :)
Pardus 1.0 da durumum sizinki gibiydi.. ama 1.1 alfa'da "ctrl+alt+fn" deyip
konsol ekranına geçince; q klavye oluyor..
bu durumu düzeltmek için nereleri gıdıklamam-kurcalamam gerekiyor.. bir
fikriniz-öneriniz var mı ?
hoşça kalın..