[Pardus-kullanicilari] Ctrl-Alt-F1 ile konsola geçiş yaparken

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
2 Eki 2006 Pzt 08:24:36 EEST

Merhaba;

Ctrl-Alt-F1 ile konsola geçiş yaparken karşıma siyah boş bir ekran
geliyor. Daha önceleri üzerinde durmuyordum ancak bazı durumlarda hayat
kurtarıcı olabiliyor.
Pardus 1.1a2 kullanıyorum. Tüm güncellemeleri yaptım. İlk kurduğum zaman
da bu şekildeydi yani son güncellemelerden kaynaklanan bir sorun değil.
Ekran kartım ATI Radeon X800 sanırım bununla ilgili bir uyumsuzluk var.
Bu arada, depodan ati-drivers paketini de kurdum.
Daha önce bu sorunla benzer ya da başka ekran kartlarıyla karşılaşıp
çözmüş olanınız var mı?

Teşekkürler;