[Pardus-kullanicilari] Kmail ile silinen iletiler.

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
1 Eki 2006 Paz 12:25:07 EEST

1 Ekim 2006 Pazar 11:16 tarihinde, Özgür GÖKALP şunları yazmıştı:
| Hotmail ve Gmail hesaplarımı yakın zamanda Kmail programına tanıttım ve çok
| memnunum. E-posta işlemlerim inanılmaz kolaylaştı. Ancak bir sorunum var.
| Bu program üzerinden sildiğim e-postalar Gmail ve Hotmail üzerinde
| silinmiyorlar. Yapmak istediğim şey postalarımı aldığım zaman silmek değil,
| ben programda sildiğimde silinmeleri. Bunun için bir ayar var mı?
| Aramalarımda bulamadım...

Alternatif bir çözüm önerebilirim. E-Posta hesabınızda bir klasör oluşturup
mesela belge diye isimlendirin buraya silinmesini istemediğiniz postalarınızı
yerleştirin.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com