[Pardus-kullanicilari] pisi sorunu

Eyüp BEYAZ ebeyaz at gmail.com
30 Kas 2006 Per 21:35:44 EET

Merhaba konsolda pisi up yazıyorum çıktı şöyle:

Depolar güncelleniyor
* pardus-1.1 deposu güncelleniyor
Program sonlandırıldı.
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2.sha1sumindirilemiyor;
Bağlantıda zaman aşımı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

tüm sitelere sorunsuz bağlanabiliyorum. firefoxta da
paketler.pardus.org.tredresi açılyor.(acaba adres yanlış mı diye
denedim). İlginç olabilir dün
akşam firefoxta bu adrsi yazdığımda microsoft office online sayfası açıldı
ve aradığınız sayfa bulunamıyor diye başlık çubuğunda yazıyordu.
Evimde inca marka kablosuz modem kullanıyorum. Pisiyi svn den yüklemeyi bile
denedim. Program yüklemeye kalktığımda o anki ruhi haliyetine göre yüklüyor
veya zaman aşımı hatası veriyor. Ben problemin modem kaynaklı olmasından
şüpheleniyorum Yardımcı olabilirseniz çok memnun kalırım. Günde yaklaşık
8-10 defa güncelleme var mı diye bakan birisi olarak bu durum beni çok
üzüyor. Teşekkürler.(forumda, bugsta, listede arama yaptım)