[Pardus-kullanicilari] Gerçekçi ol, imkansızı iste.. Re: internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

selim ok selimok at gmail.com
30 Kas 2006 Per 18:20:33 EET

Koray bey,
Aradaki konusmalari atlayarak söylediginiz seye geri dönmek istiyorum.
Pardon icin kurulumdan sonra kullaniciya donanimlarinin(hatta detayli
olarak hangilerinin) düzgün calistigini, hangilerinin calismadigini
soran bir ufak betik yazilsa, bu bilgiler internete baglanildiginda
otomatik olarak, pardon veritabanina aktarilsa... Böyle birsey olamaz
mi? Evet insanlar pardon.pardus.org.tr'ye girip bu formlari
doldursalar iyi olur, ama bir cok insan böyle bir sistemin varligindan
bile habersiz. Üstelik haberi olsa bile bircok insan hatta belki ben
tembellik edip bu bilgileri paylasmayabilirim. Yukarida tarif ettigim
gibi bir betik yazmak, zor mudur, dezavantajlari var midir? Gercekten
merak ediyorum.

Iyi calismalar,
Selim