[Pardus-kullanicilari] FÝREFOX

Koray Löker loker at pardus.org.tr
30 Kas 2006 Per 17:34:44 EET

30 Kas 2006 Per 16:23 tarihinde, HUSEYIN KAYA şunları yazmıştı:
> 1) Pardus ile gelen firefox'ta ayar yapılamıyor....yada ben yapamıyorum.
Ne ayarı yapmaya çalışıp yapamadığınızı daha net açıklarsanız belki yardımcı
olabiliriz...

> 2) Üstelik hala 1.5.0.8 sürümü var.Neden 2.0 ile güncellenmiyor?
> mozilla.org.tr halen 2.0 'ı yüklemeye başladığına göre.geç kalınmış.
Kullanıcı deneyimi açısından çok önemli değişiklikler olmamasına rağmen kaynak
kodlarda önemli değişiklikler var.

Pardus deposundaki tüm yazılımlar kaynak kodlarından, sistem içinde kendi
görevlerini en bütünlüklü şekilde yerine getirecek kimi değişiklikler ile
birlikte geliyor. Kaynak kod yapısında yapılan değişikliklerin çözümü ve
yaptığımız değişikliklerin bu sisteme uygun revizyonu da doğal olarak zaman
alıyor.

Kararlı sürümü yayınlama aşamasına bu kadar yaklaşmışken, ana programlardan
birinin doğru çalışmaması riskini almamak için testleri sıkı tutmaya gayret
ediyoruz, bu nedenle FF2.0 henüz depoda yerini almadı. Belki sürüme kadar
almayabilir de... Pardus ekibi açık kaynak teknolojilerin en güncel ve
kararlı halini yansıtmayı hedefleyen bir vizyonla çalışıyor. Bunun sonucu
olarak diğer dağıtımlarda "kararlı" olarak adlandırılan sürümlere kıyasla bir
çok bileşeni daha güncel haliyle bulabiliyorsunuz... Bu durumu ve "en yeni"
olmayı sürdürme arzusundayız, ama bunun kullanıcılarımızın güvenilir ve
kararlı bir sistemde çalışabilmeleri olanağını sekteye uğratmasına da izin
veremeyiz...

FF2.0 ancak, ilk fırsatta geliyor, nedenler de bunlar...

--
Koray Löker
/// Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr ///