[Pardus-kullanicilari] statik ip adresi ile kablosuz bağlantı yapabilen var mı?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Kas 2006 Per 15:37:45 EET

merhabalar,

pardus-1.0 ile rahatlıkla yapabildiğim bu bağlantıyı takip eden alfa ve beta
sürümlerde
şu ana kadar başaramadım. bu listeye zannedersem 3-4 defa yazmama rağmen
henüz bu konuda bir bilgiye ulaşamadım (tek cevap bile olmadı). bunun bir
hata kaydının
girilmesi gerektiğini düşünüyorum. son olarak tekrar sizlere danışma gereği
duydum.

yaptıklarımı kısaca özetlersem:

1-network-managerda kablosuz ağları tarıyorum (ESS ID) ağı buluyor ve
seçiyorum.
ardından 5 haneli wep şifresi kullandığı için "WEP ASCII" seçeneği ile
şifreyi
düz olarak giriyorum.

2-aşağıdaki kısımdan ağ ayarlarını "elle ayarla" kısmını seçerek
adres: 10.0.XX.XX
ağ maskesi: 255.255.255.0
ağ geçidi: 10.0.XX.X

kısımlarını windosta olduğu gibi yapıyorum. uygula diyorum.

3-"isim servis ayarları" kısmına ise windowstaki "DNS" adresini yazıyorum.
(buraya birşey yazmadan da denedim)
uygula diyorum. son olarak  bağlantının önündeki kutucuğu işaretliyorum.

knetstats ilk olarak "eth1 etkin" ve ardından "eth1 etkin değil" uyarısını
veriyor. ve sonuç "olumsuz" malesef :(

evimdeki kablosuz ağa sadece birinci adımı uygulayarak (DHCP ile)
bağlanıyorum.

var mı acaba bir çözümü olan? gerçekten Pardus-2007 Beta2 (sistemim güncel)
ile bu mümkün değil mi?