[Pardus-kullanicilari] takılan cd ekranda görünmüyor

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
30 Kas 2006 Per 13:31:34 EET

30 Kas 2006 Per 13:25 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:

Öncelikle VCD sorunu linux çekirdeğindeki bir sorunun uzantısı, şu an Pardus
özelinde sunabildiğimiz çözüm Mplayer kullanmak.

> VCD ve DVD lerde böyle bir durum var. mplayer ile seyremek mümkün ama
> mesela medyadan bir dosyayı kopyalayacaksanız sorun oluyor. El ile mount
> etmek gerekiyor (denemedim). Bence video içeren (CD-DVD) medyaların
> otomatik mout edilmesi iyi olurdu.

VCD, SVCD ve DVD ler otomatik olarak gerekli yazılımla açılıyorlar zaten,
ayrıca mount edilmelerine/ kopyalanmamalarına/ yazılım içinden açılmalarına
gerek kalmıyor - VCD için durum yukarıda bahsettiğim gibi sorunlu ama
altyapımız hazır : şu anda DVD taktığınız zaman karşınıza gelen
menüden 'oynat' seçmeniz yeterli olmalı.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
    because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]