[Pardus-kullanicilari] pardusman

Nihad Karslı enki at r-3.org
30 Kas 2006 Per 10:46:49 EET

Nihad Karslı wrote On 30-11-2006 10:41:
> pardusmanın kullanımı hakkında ve nelere dikkat edilmesi gerektiği
> hakkında bilgi verebilirseniz cok mutlu olacagım. install cd si
> yaratamak için.

kurulumu ve programı çalıştırmasını yaptım.ancak önceden image için
yaklaşık 2.1 gb 700 ms ye secimleri yapıp kopyeledigimiz bir klasoru
sıkıştırmak ve sonrasonda bootloader eklemekle yapılıyordu yanlıs
hatırlamıyorsam .Şimdi yalımız var vede pardusman 1-2 deneme yaptım
başarılı olamadım.ana hatları ile birisi anlatırsa pardus dunyasına çok
büyük iyilik yapmış olacak yoksa elim hd çalarım tubi nin kapısını :)