[Pardus-kullanicilari] toshiba satalite L-10

tnelub571 tnelub571 at mynet.com
30 Kas 2006 Per 09:28:07 EET

ben öğretmenlerin aldığı toshiba marka dizüstü kullanıyorum.şimdiye
kadar.kurulumlarda bir problem olmadı.ancak film seyretmede kaffein hata
8(sıgphe) gibi verdi.yazıcı yükledim hp1315.
kamera konsolda z-star miro diye var ama ayrıca bir kamera programı
bulamadım var nı onuda bilmiyorum.2007 beta1 yüklü. en son güncellemeile
açılıştaki grubta hem beta1 hemde beta2görünüyo ikiside açıyo. kamera msn
lerde açılıyo ama ntfs türü işletim sistemlerindeki gibi ayrı bir kamera
programımız yok mu onu merak ediyorum teşk.bülent bilgili