[Pardus-kullanicilari] Gerçekçi ol, imkansızı iste.. Re: internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
30 Kas 2006 Per 01:31:05 EET

O öneriyi yapan 'emekli asker' ben oluyorum sanırım.
Siz iyisimi suskunluğunuza devam edin.Böylesi bir yaklaşımı haketmiyor bu proje.
Önerim dikkate alınır veya alınmaz.O benim sorunum.
Pardus;'Ulusal İşletim Sistemi' olacaktır.Şu anki düzeyi bile buna yeterlidir.
TÜBİTAK gibi bu ülkenin seçkin ve değerli bir bilim kuruluşunun
korumasındaki bu proje,inanıyorum ki,yine bu ülkenin en değerli bir
kurumu olan Silahlı Kuvvetlerimiz'den de gereken desteği görecektir.
Lütfen bu tür sataşmalarla insanların aklını karıştırıp,ortalığı bulandırmayın.

30.11.2006 tarihinde Bilge Özgür Sümer <bilgesumer at gmail.com> yazmış: