[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Jmicron sorunu

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
29 Kas 2006 Çar 19:48:18 EET

Evet halihazırda bunu da denedim fakat görünen o ki daha uzun bir süre her
türlü linux dağıtımında bu sorunu yaşamaya devam edeceğiz bana kalırsa çözüm
bulunması gereken en önemli sorunlardan biri çünkü eğer çözüm bulunamazsa
gelecek 16-20 ay arasında toplanacak her intel sistem linux kurulamayacak bir
yapıya sahip olacaktır

29 Kas 2006 Çar 19:38 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı: