[Pardus-kullanicilari] Amarok

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
29 Kas 2006 Çar 17:29:49 EET

Merhabalar

Bütün Linux camiası Amarok' un güzelliğinden, dünyanın en iyi media
oynatıcısı olduğundan bahsededursun, bir yıldır hala Amarok
kullanabilmiş değilim. Daha önce mp3' lerim başka bir harddiskte (ntfs
formatlı) olduğu ve her defasında yeniden liste oluşturmak zor olduğu
için kullanmıyordum. En son Linux Gezegen' de Amarok' u göklere çıkartan
bir yazı daha okuyunca "herkes iyi diyorsa iyidir demek ki sorun bende"
dedim ve bütün mp3 arşivimi pardusumun olduğu harddiske taşıdım. Ancak
bu denemem de hüsranla sonuçlandı. Amarok sürekli olarak "kolleksiyon
güncellemesi" yapıyor ve sürekli olarak bilgisayarımda takılı 3
harddiski tarıyor. Bu da gözle görülür bir yavaşlama ve takılmaya neden
oluyor grafik arayüzde.. Amarok' un bu tarama işlemini nasıl iptal
edebilirim? Yoksa "bana göre" dünyanın en iyi mp3 çalısı Juk' la devam
mı edeyim :)

Saygılar..