[Pardus-kullanicilari] calisan cd

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
29 Kas 2006 Çar 08:57:23 EET

hayir, henuz bir sorunla karsilasmadim...
bilgisayarim cokmustu de, pardus ve winXP'yi bastan kuracaktim.
winXP'deki verilerimi pardus 1.1 Calisan CD ile acip baska bir ntfs surucuye aktaracaktim. ancak ntfs'e yazma hakkim olmadigini gordum.
o yuzden yeni cikan pardus 2007 Calisan CD beta'da ntfs'e yazma var mi onu merak ettim.
Yani henuz bunu deneme sansim olmadi.
Su son durumda sunu soyleyebilirim, ilk baslarda Knoppix CD'sini her zaman bel cantamda tasiyordum. daha sonra pardus 1.1 Calisan CD'yi hic bir zaman yanimdan ayirmamaya basladim...
Galiba simdi padus 2007 Calisan CD'yi cekip yanimizdan hic ayirmamamiz gerekiyor.
gelistiricilerin tekrar eline saglik.
iyi calismalar,
bahtiyar