[Pardus-kullanicilari] mount

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
29 Kas 2006 Çar 02:20:37 EET

Bekir SONAT wrote:
x-x-x-

> Benzer bişeyi ben de yapmıştım bi zamanlar..
> chown -R normalkullanici:kullanicigrubu /yeni/yerine/tasinmis/normal/kullanici/dosyalari
> gibi bir yöntemle
> altdizinleri ile beraber klasör-dosyalara haklarini bağışlayabilirsin
> galiba..
>
> Nası olsa beyin ameliyatı değil hocam, çalışmazsa vurma beni..

Hocam, aslında eskiden galiba böcekliydi - çalışmıyordu ama artık Sait
Faik sürümünde bunu root-kipindeki-konqueror'da da yapabilirsiniz..
Klasör üzerine farenin sağ tuşu ile özelliklere gelip, yetkileri ve
sahiplikleri -üstelik recursive olarak- değiştirebilirsiniz..

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15 dakikada kurabilirsiniz
İndirmek için-> ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/kurulan/1.0/pardus-1.0.iso