[Pardus-kullanicilari] Gerçekçi ol, imkansızı iste.. Re: internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
29 Kas 2006 Çar 01:45:09 EET

HAKAN ARIN wrote:
> Konu biraz muhabbete döndü ama hazır açılmışken benimde aklıma birşey
> gelmedi değil doğrusu.
> Hakikaten Pardus ücretsiz bir mail hizmeti yapabilir. Bunun için çok
> büyük mail alanı vermesinede gerek yok. Hem jabber sunucu hizmeti bile
> sunuyorken bunuda yapabilir.
>
> Hatta aklıma daha farklı birşey daha geldi. Pardus kullanıcılarının
> tümüne kullanıcıadı@pardus.org.tr <http://pardus.org.tr> gibi bir mail
> hesabı verilebilir. Yalnız her Pardus kullanıcısına yalnız bir tane
> hesap verilebilir. Bu hesap daha çok Pardus haberleri teknik konularda
> [...]

x-x-x-
Kurulumdan sonra sisteme ilk girişte vaya İlk pisi kullanımında donanım
bilgisi aktarıcısı ve otomatik ePosta ve kota'lı web space, ( ve buna
benzer onlarca fikir )  bence çok güzel yenilikler olurdu..
Pardus ile kullanıcıları arasındaki bu organik bağ için, Kullancı başına
1 MB bile yeter artardı.. İsim  "kullanıcıadı@pardus
<http://pardus.org.tr>cuyuz.biz" şeklinde espirili de olabilir..
  ( 1-2 yıl evvel böyle bir iş yapılırsa, hardisk'ini hediye edeceğimi
bile söylemiştim :) Haalaa da sözümdeyim.. )
PS: Ubuntu'cular benzer bir şeyi gmail üzerinden yapmayı planlıyorlardı
galiba..

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15 dakikada kurabilirsiniz
İndirmek için-> ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/kurulan/1.0/pardus-1.0.iso