[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajının içeriği borsa analiz programı

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
29 Kas 2006 Çar 00:29:29 EET

Wine windows programlarını linux ortamında çalıştırmaya yarayan bir emülatör
olup pisi deposunda bulup bilgisayarınıza kurabilirsiniz. Ben piayasa
takibini genelde internet üzerinden yapıyorum fakat anlık güncelleme desteği
sanırım programlarda daha üst düzeyde yine de en azından bir süreliğine
firefox üzerinden de veri akışını takip edebilirsiniz.

28 Kas 2006 Sal 19:51 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı: