[Pardus-kullanicilari] Mouse

selim ok selimok at gmail.com
28 Kas 2006 Sal 20:15:37 EET

Fareniz bozuk olmasin, ayni seyler baska isletim sistemlerinde de oluyor mu?
Olmuyorsa Tasma'dan fare ile ilgili ayarlara girip, enteresan birsey
var mi diye bakar misiniz? Fare hizini azaltmak BELKI bir cözüm
olabilir (mi?).
Cok az bilgimiz var, genelde görülen bir problem degil. Hata raporu
olarak girin derim (farenin saglam oldugundan emin olduktan sonra).

Iyi calismalar,
Selim
28.11.2006 tarihinde Mehmet AKSAY <profaksay at gmail.com> yazmış: