[Pardus-kullanicilari] beta1.. grubtan sonra siyah ekran..

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
28 Kas 2006 Sal 19:15:37 EET

28 Kas 2006 Sal 19:01 tarihinde, Mehmet AKSAY şunları yazmıştı:
> Mustafa Bey dosyaya dediğinizi yazdığımda ve kaydetmeye çalıştığımda erişim
> izniniz ya da yeterli alanınız yok diye bir hata veriyor. Alan konusunda
> bir sorun olduğunu sanmıyorum ne yapabilirim?

Ev Dizini dışında olan dizin ve dosyalarda değişiklik yapabilmeniz için root
(yönetici) haklarına sahip olmalısınız.
grub.conf dosyasını şu komut ile açarsanız, root yetkileri ile açmış
olursunuz.
Klavyeden, "Alt+F2" tuşları ile komut çalıştırı açın,
Komut satırına,
"kdesu kwrite /boot/grub/grub.conf"
yazın (tırnaklar hariç), Çalıştır tuşuna basın, root şifrenizi girin.

--
Mustfa Kılıç <mmustafakilic at gmail.com>
http://www.fomus.org