[Pardus-kullanicilari] beta1.. grubtan sonra siyah ekran..

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
28 Kas 2006 Sal 17:55:39 EET

28 Kas 2006 Sal 17:34 tarihinde, Levent güzel şunları yazmıştı:
> Bende de aynı sorun var. nvdia ektan kartı ile sait faik (ata dan
> yükseltilmiş) kullanıyorum. söz konusu splash screen dosyasının yeri
> neresi acaba dosyayı kontrol edip dosyayı içeren paketi yeniden kursak
> sorun çözülmez mi? Nasıl çözülür?
>
> 28.11.2006 tarihinde uğur çiçekfidan <ucicekfidan at gmail.com> yazmış:

Bende nVidia kullanıyorum ve aynı sorunu beta kurulumlarından sonra yaşadım.
Ama aynı kartı kullanan başka makinada bu sorun çıkmadı.
Ben sorunu şöyle düzeltiyorum:
"/boot/grub/grub.conf" dosyasında, "kernel" satırında bulunan, "splash="
bölümüne "fadein" ekliyorum. Bendeki "kernel" satırı şöyle;

kernel (hd0,1)/boot/kernel-2.6.18.3-62 root=/dev/sda2
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60
splash=silent,fadein,theme:pardus console=tty2 mudur=language:tr quiet
resume=/dev/sda1
--
Mustfa Kılıç <mmustafakilic at gmail.com>
http://www.fomus.org