[Pardus-kullanicilari] İNTERNET SORUNU

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
28 Kas 2006 Sal 17:22:05 EET

28 Kas 2006 Sal 13:37 tarihinde, murat atalay şunları yazmıştı:
| PARDUS 1.0 I SORUNSUZ OLARAK KURDUM.ETHERNET KARTIMI DA TANIDI INCA ADSL
| MODEMIM VAR.AMA BİR TÜRLÜ İNTERNET BAĞLANTISI YAPAMADIM.AÇIKLAYICI BİLGİSİ
| OLAN VARSA SEVİNİRİM
Aynı kartı (inca) sorunsuz hem 1.0 da hem de Beta'da kullanıyorum. 1.0'da
Tasma'dan Ağ bağlantılardan yapılan ayarda direkt bağlan demeyip önce
düzenle - kullan - bağlan derseniz belki açılır.  Ben öyle yapıyor idim.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com