[Pardus-kullanicilari] internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
27 Kas 2006 Pzt 22:09:17 EET

Burada daha önce de dile getirdim:
Türkiye dışındaki bağlantılarda sorun var.Başka bir söyleyişle,host
adresi yurtdışı site/kaynaklarda bu sorun bölgesel ve zaman zaman
yaşanıyor.Bu bilgiyi İzmir'de yetkili bir telekom görevlisinden
aldım.Korktuğum,'Türk' telekom'un Lübnan'lı sahibinin aklına eserse
maillerimizi bile zor kullanacağız.
Mail adresimi nasıl 'hasanozcelik35 at pardus.org.tr' veya benzeri
yapabilirim.Yoksa böyle birşey olamaz mı.
İyi akşamlar.