[Pardus-kullanicilari] internet takılmalarına-tıkanmalarına sebep arıyorum :)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Kas 2006 Pzt 18:16:14 EET

Arkadaşım
ttnet den kaynaklanan bir sorun olsa gerek aynı durumları yaşıyor bağlantı
kuramadığımız anlar çok oluyor ADSL in DSL ledi hattın faal olduğunu
gösterdiği halde acaba Pardus server denmi kaynaklanıyor diye winxp ye geçip
direk ttnet bağlantım aynı yanıtı verdi dakikalarca çevrilemeyen web sayfası
bağlantı zaman aşımı ile hattan düşüp yeniden dene ve daha sonrası yine
pardus a dönüş Tek fark ise Winxp ye göre biraz daha hızlı bağlanabildim
internete güncellemelerin ortasında durdu komşunun köpeğine yemek verip
geldim neden sonra aklına geldi indirmeye devam etti, hoş bu gün nazar
değmesin topallaması azaldı.Kolay gelsin iyi çalışmalar

27.11.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış: