[Pardus-kullanicilari] Birinci terminal çıktısı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Kas 2006 Pzt 12:56:16 EET

Arkadaþým
Kusura bakmayýn tabirleriniz biraz argo ve yakýþýk almaz eðer  listeden
çýkmak istiyor ve mail gelmesini istemiyorsanýz maillerin altýndaki hailman
adresine üyeliðinizin iptalini istersiniz üye olduðunuzda yaptýðýnýz gibi
sizi listelerden silerler ve mail almazsýnýz.Pardus un sorunlu olduðundan
dem vuruyorsunuz kullanmakta olduðunuz sistem hiç mi sorunlu deðil her
donaným için ayrý driver yüklemeniz gerekmiyor mu.Birde kullandýðýnýz
sistemin geçmiþine bakýn en azýndan Pardus da çökme yaþamýyorsunuz ve çok
genç olduðunuz belli ki eskiden bi habersiniz.Ýyi günler

27.11.2006 tarihinde ekin göksan <ekin_goksan at hotmail.com> yazmýþ: