[Pardus-kullanicilari] Modem tanýtmaca

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
27 Kas 2006 Pzt 00:22:12 EET

Konunun çözümü ile alakası yok ama şunu söylemek isterim.

Her ne kadar adsl diye bir teknoloji çıkmış olsada ülkemizde henüz bu
teknolojinin ulaşmadığı yerler olabilir. Bunun dışında adsl bağlantısı olan
bir noktada olsanız bile teknik bir nedenle internete erişemediğinizde eski
usül çevirmeli(dial-up) bağlantı hala en pratik abonelik yapmadan
kullanılabilecek çözüm olarak görünmekte.

Bu nedenle çevirmeli bağlantılarını yapmaya çalışan arkadaşlar aslında
problemlerinin çözümleri ile uğraşırken farkında olmadan biz adsl
kullanıcıları zor durumda kaldığımızda işimize yarayacak çevirmeli bağlantı
sürücü ve kullanımının sorunsuz bir şekilde çalışmasına ön ayak olmuş
olacaklar.

Herkese kolaylıklar diliyorum.