[Pardus-kullanicilari] ntfs-3g - "Bootsector check failed"

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
26 Kas 2006 Paz 23:20:42 EET

26 Kas 2006 Paz 17:39 tarihinde, AHMET OZKAYA şunları yazmıştı:
> ntfs-3g ile bağlanan ntfs disk bölümlerimden birine(sda5) ulaşmaya
> çalıştığım zaman aşağıdaki hatayı alıyorum.
> Diğer ntfs disk bölümüm(sda3) problemsiz okuyup yazıyor.
>
> Bootsector check failed. Device '/dev/sda5' is not a valid NTFS partition!
> ("chkdsk" bu disk bölümünde(sda5) bir problem bulamadı.)

windowstan çıkarken normal olarak çıkıyorsunuz değil mi? Hibernate ile çıkmak
sorun yaratacaktır.

> Not:
> ---------------
> "/dev/sda5    /media/ntfspart     ntfs       auto,users,umask=000,nls=utf8
> 0 0"
> Şeklinde bağladığımda sorunsuz okuyor.

Bu şekilde bağladığınızda oluşan dmesg çıktısını ve
dd if=/dev/sda3 of=sda3.br bs=512 count=1
dd if=/dev/sda5 of=sda5.br bs=512 count=1
komutları sonucunda oluşan dosyaları bana özel mail olarak
(ekin at pardus.org.tr) gönderebilir misiniz ?

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... c dilini "yeterince" öğrenince c'yi neden kullanmamanız gerektiğini
    de anlayacaksınız. - çağlar