[Pardus-kullanicilari] Oyunlar çok ağır çalışıyor

virüs spam virusspamster at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 14:10:28 EET

oradan tüm güncelleşmeleri seçip güncelle demişssin öyle yaparsam ordaki
bütün programlar oyunlar media çalarlar mesala toshiba özel istemcisi falan
alakasız şeylerde yüklenir.Yani işime yaramayan programlarda
yüklenir.Hepsi250 küsür mb.Eğer hepsini yükle diyorsan yaparım.Bari son kez
sorayım :)

26.11.2006 tarihinde virüs spam <virusspamster at gmail.com> yazmış: