[Pardus-kullanicilari] Oyunlar çok ağır çalışıyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 13:58:16 EET

26.11.2006 tarihinde virüs spam <virusspamster at gmail.com> yazmış:

> bilmiyorum onu nasıl anlayacam.Bide dün format çektiğim gün rahatlıkla
> pardusu kurmadığım diğer diske(depolama aygıtınına girebiliyordum.BUgirmiyor ve konquerror böyle bir hata veriyor:
> permissions denied.Ne yapabilirim...

sistemin güncel değil anladığım kadarıyla. program ekle/kaldırdan
güncellemelere bak oradan tüm güncellemeleri
seçip sistemini güncelle. sistemi yeniden başlattığında diğer bölüme girme
sorunun kalmayacaktır.

ekran kartı için de Alt+F2 tuşla gelen pencereye konsole yaz, gelen konsole
penceresine su yaz
soracağı şifreye root şifreni gir. daha sonra lspci komutunu ver. orada
yazanları buraya yapıştır bakalım
ekran kartının ne olduğuna...

kolay gelsin...