[Pardus-kullanicilari] Masaustu yuklenemiyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 12:44:21 EET

26.11.2006 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış:

> Merhaba ...
> Pardus acılırken masaustu yukleniyor asamasına gelindiginde orada kalıyor
> daha sonra ikinci kez baslatınca ise oluyor.
> Bu konuda bir bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim...

beta 2 ye geçmeden önce bende de oluyordu. yeni sürümde olmuyor. bu listede
Ali Işıngör ve ben yazmıştık diye hatırlıyorum.
sisteminiz güncel değilse güncellemenizi öneririm.

geçici çözüm olarak ise takıldığı yerde ctrl+alt+backspace kombinasyonu ile
X i öldürüp  kullanıcı girişi ekranına geri dönerek
tekrar giriş yapabilirsiniz....