[Pardus-kullanicilari] Konqueror ile web ve ayarları

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
26 Kas 2006 Paz 01:41:53 EET

25 Kas 2006 Cts 21:51 tarihinde, Nariman Huseynov şunları yazmıştı:
| Merhaba arkadaşlar!
| İnternet gezgini olarak Konqueror kullanıyorum, fakat Opera`da olan bir
| özelliği özlüyorum: (Sol fare tuşu) + (Scroll aşağı/yukarı) böylece
| sekmeler arasında geçiş yapılıyor. Konqueror`da böyle bir ayar var mı?
| Varsa tam olarak nerede?
| Vede konqueror için bir eklenti var mı bildiğiniz bu nitelikte?
Fare imleci sekme başlığı üzerinde iken fare tekerleğini çevirerek sekmeler
arasında geçiş yapabilirsiniz.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com