[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 final öncesi birkaç sorun ve öneri

selim ok selimok at gmail.com
26 Kas 2006 Paz 01:33:10 EET

Bu tip hata ve iyilestirme taleplerini, bugs.pardus.org.tr adresine hata
kaydi olarak girerseniz, gelistiriciler ve ayni hatayla karsilasanlar icin
daha iyi birsey yapmis olursunuz. Bu sekilde tüm hatalar bir yerde toplanir
ve gelistiriciler en kisa zamanda duruma müdahale eder. Gelistiriciler
listeyi takip etmek durumunda degiller. ;)

Iyi calismalar,
Selim