[Pardus-kullanicilari] Kaffein

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Kas 2006 Cmt 22:04:18 EET

Sayın Hocam
Kusuruma bakmayın özür dilerim  ilk mailimde iki değişik kernel ile çalışan
güncellenmiş beta 2 yi denemiştim ikinci attığım mail de üçüncü kernel
çekirdeğine haiz beta 2 deki kaffeini çalıştırdıktan sonra yazdım .Enson
kernel çekirdeği kullanan beta 2 de DVD de xine hatası verdi ve bu hata
güncellerken kopmamı oldu diye merakımdan yazdım Tekrar özür
dilerim.İyiçalışmalar

25.11.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış: