[Pardus-kullanicilari] Kaffein

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Kas 2006 Cmt 21:16:38 EET

Arkadaşlar
beta 2 ye üç ayrı bölümdeki pardusları yükselttim birini
kernel-2.6.18.2-60diğerrini
kernel-2.6.18.3-61 ve  üçüncüsünü kernel-2.6.18.3-62 çekirdeği ile
güncellemel sonrası çalıştırdım ilk iki bölümde alt versiyon kerneller ile
kaffein sorunsuz olarak VCD ve DVD leri oynatıp seslerini aldım kernel
2.6.18.3-62 çekirdeğe sahip pardus da VCD sorunsuz ses ve görüntü verirken
DVD de yalnız ses alabildim görüntü olarak mavi kare.Acaba bu bende mi
oluştu deneyen başka arkadaş varmı yeni çekirdekle çalışan beta2
de.Acabagüncellemede bir kopmamı oldu da bu sorunla karşılaştım yoksa
hata
mı.Bilgi verirseniz sevinirim.Teşekkürler