[Pardus-kullanicilari] 2007 Full sürüm çıkış tarihi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Kas 2006 Cmt 17:41:55 EET

Arkadaşım
Hepimiz kotalı kullanıcı sayılırız kotayı bu sefer çok aşmış kotasız
kullanıcıdan daha yüksek ft ödeyince sınırsız eski 256 kbit lik pakete geri
dönüş dilekçemi verdim.Beta 1 kullanıyorsanız Aksayan bir şey yoksa ve
noksanlık görmüyorsanız kararlı sürümü beklemenizi bu arada gerekiyorsa
zorunlu olan güncellemeleri kurmanızı öneririm.Kararlı sürümün çıkması bu
son beta da olası noksanlıklar ve çıkarsa hataların düzeltilmesi sonrası
hepimizin kullanımına açılacak.Bu işlem bir günde sürebilir bir ay da
sürebilir.Kolay gelsin iyi çlışmalar

25.11.2006 tarihinde Open Pardus <openpardus at gmail.com> yazmış: