[Pardus-kullanicilari] usb modem kurulumu

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
25 Kas 2006 Cmt 16:41:40 EET

Merhaba ,
öncelikle  Beta2  için emeği geçen herkese teşekkür ederim. Ellerinize
emeğinize sağlık.
Evde ethernet bağlantısını kullanıyorum.Bilgisayarımı  yeni PARDUS   umuzu
göstermek için gittiğim bir arkadaşım Asus Usb-6000UG   modemi varmış  .
Wiki de anlatılanlara göre hemen internete bağlanabildik. Hemen bir soru
geldi arkadaşımızdan bu liste aracılığıyla paylaşmak istedim. " Sabit olan
bu  " adsl-setup , nas0 , br2684ctl -c 0 -b -a 8.35 adsl-start " gibi
komutlar yerine  acaba menüde  usb modem için de bir grafik arayüz
oluşturulup oluşturulamayacağı idi ?  ". Tekrardan herkese çok teşekkür .

--
TCDD 3.Bölge Müdürlüğü
Taşınmaz Mallar Müdürlüğü