[Pardus-kullanicilari] iki soru

Nihad Karslı enki at r-3.org
25 Kas 2006 Cmt 16:39:29 EET

Ünal Özüm wrote On 25-11-2006 16:29:
> Merhaba,
> iki sorum olucak:
> 1. Evimde oluşturduğum ağdan nete çıkan bilgisayarların ip adreslerini
> atayabileceğim, net bağlantılarını kontrol edebileceğim ve veri
> transferlerini izleyebileceğim bir uygulama Pardus'da var mı?
ağ bağlantılarından elle gir diyerek ipleri atayabilirsiniz knemo ilede
istatistik ve veri kontrolu yapabilirsiniz
> 2. Bilgisayarıma sadece pardus kurmak istiyorum, girişte ki grubu pas
> geçsek olmaz mı?
Bu soruyu ben sormuştum önce olanaklı değilmiş ama istersen
gizleyebiliyor zamanını sıfırlayabiliyormusuşuz    grub.conf  dadır heralde.
ama bence trt 2 yi acıp pardus mail listin selamını soyleyerek sayın
löker ve küçük e direk sorabilirsiniz
meroğlu yazmış gezegene
   '' Pardus bugün saat 16:50′de TRT-2 Bilişim Rüzgarı isimli televizyon
programına konuk olacak. Kaçıranlar içinse tekrarı yarın 00:25′de.

Programda Onur Küçük ve Koray Löker Pardus ve Pardus 2007‘nin
yeniliklerinden bahsedecekler. Onur ve Koray, yayın sırasında
izleyicilerden gelen soruları da cevaplayacaklar. Kaçırmayın :-) ''