[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Pardus 2007-Beta 2 Yansi Adresleri

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Kas 2006 Cmt 12:08:08 EET

2006/11/25, nevzat gulec <nevzatgulec at yahoo.com>:

> bu pardus1.1 ata nın yeni sürümü mü? birde sorum
> varpardus1.0 da windows altındaki dosyalarımı
> görebiliyordum ATA da göremiyorum  bu sorun nasıl
> çözülür

evet yeni sürüm beta2 oluyor kendisi, kod adı Sait Faik :)
detaylar için www.pardus.org.tr adresine bakabilirsiniz.

ATA da o problemler halloluyordu ama siz isterseniz atayı güncelleyerek
sorunu halledebilirsiniz.
güncellemeden sonra otomatik olarak grub.conf dosyasını düzenliyor ve ntfs
bölümlerini görmekte
problem yaşamıyorsunuz.

veya bu sürümü indirip temiz bir kurulum da fena olmaz...