[Pardus-kullanicilari] "KPowersave uygulaması çöktü ve 11(sigsegn) sinyali gösterdi" hatası

ANIL KARADAĞ anil.karadag at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 22:34:07 EET

Merhabalar yeni bir pardus kullanıcısıyım. Pardus 2007 Beta yı kullanıyorum.
İlk başlarda Kpowersave normal çalışıyordu varsayılan ayarlamalardaki süre
sonunda bekleme moduna geciyordu. Ancak 3 gün önce makinemi açtığımda konu
başlığındaki uyarı ile karşılaştım .Açtıgım bazı programlar (örneğim kopeta)
birkaç kez çöktüğünde( bu sözcüğü pardus kullanıyor diye yazıyorum)
başlangıçta olanı anlayamadım. Ama makinemi kapattıgımda ekran gitti ve
makinem kapanmıyordu . Güçü keserek kapatmak zorunda kaldım. Ayrıca system
trayda yer alan fiş ikonuda suan yer almıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?