[Pardus-kullanicilari] 23-11 güncellemeleri sonrasý problem

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 21:43:30 EET

Hımmmm...

Benzer br sorun bende de var :( "Masaüstü yükleniyor" mesajında gri ekranda
takılıyor sistem. 3-61 çekirdeği değilde, 2-58 ile yüklediğimde sistem
sorunsuz bir şekilde açılıyor. Aradaki çekirdeklerle açmayı henüz denemedim.

Bu sorun bende de 23-11 güncellemeleri sorasında çıktı. Pisi'de bekleyen bir
güncelleme de yok.

Ali