[Pardus-kullanicilari] yazmayan yazıcılarımız >ne alemde=

mengucek mengucek at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 16:45:19 EET

24 Kas 2006 Cum 08:32 tarihinde, Osman Yarguzel şunları yazmıştı:
> Gayet iyi yazıyor..Ben kullanıyorum..Oldukça memnunum..Bilginize..
>
> Osman YG.
>

> 23.11.2006 tarihinde MUSTAFA DURMUS <mus_dur at isnet.net.tr> yazmış:
>

> Konu dışı ama ben de ml-1610 almayı düşünüyorum, linux ta çıktı kalitesi
> nasıldır, memnun musunuz. Genel olarak memnun musun ?

merhaba..
ben de memnunum.. benim "iş"imi çok iyi görüyor :)
benim durduğum yerde iyi-güzel-hoş bir yazıcı..
ama küçük kızım geçenlerde şöyle diyordu: "baba yaa.. sen niye annemin
yazıcısı gibi bir tane almadın.. hem yazılarını basıyor, hem renkli çıkış
alabiliyoruz, hem de tarayıcısı var." :D
kurduğum bütün "akıllı" cümleleri, "öfff baba yaa" suratıyla dinledi..
hoşça kalın..