[Pardus-kullanicilari] güncelemelerde neler değişti görebilsek?

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 13:26:01 EET

konsoldan veya pisi paket yöneticisi ile güncelleme yaparken güncellemesi
gelen paketlerde ne gibi değişiklikler olduğunu görebilsek ne güzel olurdu
:) sanırım Ubuntu Dapper sonrasında böyle birşey yapmaya başlamıştı hala
devam ediyorlar mı bilmiyorum. Güncellenecek paketin özellikleri arasında
indirilmesi gereken paket boyutu açıklaması ve bu güncellemede yapılan
değişiklikler (changelog) vardı.. yani mesela ben yaklaşık bir haftadır
biriktirdiğim güncellemelerimi bugün yapayım dedim pisi toplam 700 küsür mb
indirme olacak dedi. Ama bu güncellemeler sonrası ne değişti/değişecek
görebilsek mesela.. bunu iyileştirme isteği olarak girmem gerekir mi? :)

--
Ayan Öztürk

mail: ayanozturk at gmail.com
MSN: ayanozturk at hotmail.com