[Pardus-kullanicilari] ethernet link ışığı ile ilgili

Said Aksarı saidaksari at gmail.com
23 Kas 2006 Per 21:49:13 EET

wireshark programını kurup ağ trafiğini izlemenizi öneririm
Komut: $sudo pisi it wireshark
internete çıkan bütün programları kapatıp, programı çalıştırın ve seyredin
manzarayı (en az 10 dk)
bulduğunuz sonuçları http://www.arin.net/whois/ adresinden araştırabilirsiniz.
DNS sunucularını hiçbir zaman dikkate almayın
Trafik ilginç Bende Amerika ve Kanada merkezli ip numaraları ağırlıklı.
Ancak bunlar küçük paketler ping atıyorlar veya birşey sorgulayıp, birşey
arıyorlar. Genelde Kablolu internet sağlayıcılarına ait ip numaraları.

23 Kas 2006 Per 10:06 tarihinde, Kalender Beydilli şunları yazmıştı: