[Pardus-kullanicilari] Broadcom BCM 4318 airforce one 54g wireless bağlantı var gibi ama yok

EREN CANER erenc at anadolu.edu.tr
23 Kas 2006 Per 18:24:32 EET

Merhaba arkadaşlar,ben bu foruma yeni katıldım bu ilk mesajım :)  3-4 gün önce pardus kurmuş biri olarak ağ bağlantıları bölümüne girip wireless bağlantıya tıklıyorum bağlantı arattıyorum,buluyor ama giremiyorum.Knetstat aldlı programdan baktığımda veri alışverişi var.Arkadaşım ip numarası alamıyordur dedi,şu komutu verdi: Dhcpcd eth1 ama onu da yaptım bu sefer şu yanıtı aldım: Time out waiting for a valid dhcp server response.Bağlantı şifreli değil,Windows altında sorunsuzca kullanabiliyordum, ndiswrapper ile driver da yükledim öyle de olmadı ama ağ bağlantılarında wireless bağlantıyı seçtiğimde zaten aygıt olarak tanıyor,ismi yazıyor.Ne yapmam gerekir,çok teşekkür ederim,