[Pardus-kullanicilari] 23-11 güncellemeleri sonrası problem

Nihad Karslı enki at r-3.org
23 Kas 2006 Per 16:37:19 EET

3 makinede çeşitli alfalarla kurulmuş olan pardusları update lerini
yaptım bir sorun cıkmadı sadece update sırasında kdenin hollanda paketi
ki nerden cıktı anlamadım kurulu degildi heralde alfaların artıgı onu
sistemden kaldirmam gerekti o kadar . bios ayalarınız takılı usb ler cd
ler bence birazda bunlara bakılmalı hatta donanımlarada bende cok farklı
donanımlar var cok kotu makinede var cok iyiside ..