[Pardus-kullanicilari] yazmayan yazıcılarımız >ne alemde

Hakan Sönmez tryers at gmail.com
23 Kas 2006 Per 12:58:01 EET

Aşağıda anlatılanları yaptım.
Brother DCP-8040 yazıcımı USB den bağladım ve yazdırılamadı.
kullanıcı pnp ve pnpadmin.
son güncellemeleri de yaptım.
ama hala localhost:631 de 404 hatası çıkıyor.
ama dosyaya (pdf) yazdır seçeneği çalışıyor.

Aynı şeyleri ikinci bir yazıcı ile (HP deskjet 3325) de yaptım yine de
olmamıştı.
Yazdırmak çin ne yapmam gerekiyor?

Selamlar.