[Pardus-kullanicilari] Öyle bir yazılım olsun ki...

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
23 Kas 2006 Per 12:33:22 EET

Benim merak ettiğim bir şey var. Bu işlevi yerine getiren yazılım kesinlikle
vardır ama Pardus Linux için var olup olmadığın merak ediyorum...

Şu anki sistemimde Pardus Linux kurdum, ama yakında tüm sistem
değişecek(ekran kartı, işlemci, hedehödö...). Ayriyeten çok fazla yer
kapladıkları için benim şu an ki hard diskimdeki verileri yedekleme imkanım
da yok. Benim aradığım özellik; grub'u , ama daha da önemlisi
xorg.confdosyasını sanki Linux kurulurken ki gibi yeniden
oluşturabilecek bir
uygulama. Pardus Linux'u yüklemeye gerek kalmadan xorg.conf'u önceki
ayarlara göre bağımsız(tabi ki de değiştirmeden önce öncekinin yedeğini
alan) yeni bir xorg.conf ve sistem değişikliğinde Linux'un açılmamasına
sebep olabilecek "diğer" dosyaları da yeniden yaratacak bir uygulamadan söz
ediyorum.

Bu işlevi yerine getiren bir uygulama var mıdır?
Varsa adı nedir?
Yoksa Pardus Geliştirici Ekibi buna yönelik bir uygulamayı hazırlar mı?
--
Chriseba Lid'Asgar
chriseba at gmail.com
http://chriseba-lidasgar.blogspot.com