[Pardus-kullanicilari] en son güncellemeden sonraki hatalar???

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
23 Kas 2006 Per 11:02:00 EET

Merhaba,

Sistemimi akşam, en son çekirdeğe  (kernel-2.6.18.3-61) ve programları
güncelledim. Ama sorunlar başladı..

1. ntfs bölümleri bağlayamıyorum, permission denied hatası veriyor.
2. grub.conf'ta gerekli ayarlamaları elle yaptım. yeni kernel için. ama
tekrar açtığımda file not found hatası aldım. grubtan tekar bir önceki
kerneli seçince sistemi açabildim?

3. Ayrıca kablosuz ağ kartımın ip bilgilerini elle girmeme rağmen bir
müddet sonra otomatik olarak ip alıyor :)??

Geliştirici arkadaşların dikkatine....

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği Bilgi İşlem Birimi